Simone Tempestini și Sergiu Itu au câștigat ediția 50 a Raliului Brasovului, a șaptea victorie consecutivă pentru pilotul NRA la Brașov. Bogdan Marișca și Sebastian Itu au încheiat raliul pe locul 2, iar Norbert Maior și Francesca Maior au câștigat la 2 roți motrice. Victor Supuran și Mihai Supuran au venit pe locul 3 la Cupa Dacia. Cu aceste rezultate, echipa NRA a ieșit învingătoare în clasamentul pe echipe.
Simone Tempestini a făcut un raliu spectaculos, luptându-se pe primele 6 probe cu Mads Østberg, campionul mondial WRC 2, care a abandonat din cauza unor probleme la motor. Simone a reușit să îl învingă pe Østberg atât pe prima probă, cât și pe ultima vineri, iar sîmbătă pe proba Babarunca se apropiase la doar 3,6 secunde de prima poziție. Abandonul lui Mads Østberg a făcut ca lupta să fie clar câștigată de Simone Tempestini, care depășește astfel performanța lui Titi Aur care a câștigat Raliul Brașovului de șase ori. Locul 2 i-a revenit lui Bogdan Marișca, într-o luptă foarte strânsă cu sibianul Sebastian Barbu.
Cât despre Norbert și Francesca Maior, aceștia au revenit spectaculos după ce vineri au fost nevoiți să abandoneze din motive tehnice înainte de proba de noapte de pe Poiana Brașov. Victoria celor doi frați a venit după ce în ziua de sâmbătă s-au luptat cu secundele de la o probă la alta. Ceilalți frați din echipă – Victor și Mihai Supuran s-au clasat pe poziția a treia la Cupa Dacia, pierzând un loc chiar la finalul raliului, din cauza unor probleme la turbină.
Simone Tempestini: “Ne bucurăm că am început cu dreptul și noi, și echipa. Cred că ritmul pe care l-am avut la primul raliu din noul sezon, după 5 luni de pauză, a fost unul foarte bun și singurul regret este că lupta strânsă cu Mads nu s-a terminat la sfârșitul raliul, ci cu abandonul tehnic după PS 6. Mulțumim tuturor fanilor și partenerilor noștri.”
Marco Tempestini: “Ne bucură foarte mult victoria lui Simone, care a demonstrat pe tot parcursul acestui raliu că se poate lupta oricând cu un campion mondial precum Mads Østberg. Ar fi fost frumos ca lupta să se ducă până la finalul raliului. Bogdan a menținut și el un ritm foarte bun, iar Norbert Maior a confirmat din nou că este foarte talentat și motivat. Victor Supuran și Mihai Supuran la Dacia și evoluția bună a lui Ciprian Lupu cu Andrei Pintilii demonstrează că în acest an echipa NRA este puternică și pregătită. ”
Bogdan Marișca: „ A fost o cursă grea, condițiile meteo au făcut ca alegerea cauciucurilor să fie în multe momente extrem de dificilă. Noi ne-am prezentat la start cu o mașină de generație mai nouă, un Ford Fiesta MKII și suntem extrem de mulțumiți de ehipa tehnică și de ea. Vom avea nevoie de mult mai mulți kilometri ca să o înțelegem mai bine. Toată această poveste nu ar fi fost posibilă dacă nu am fi fost susținuți de partenerii noștri care au încredere în proiectul nostru. După incidentul de marți au fost oameni care au pus umărul pentru ca mașina să fie reparată în timp și să luăm startul. Va fi un campionat lung și încercăm să ne gestionăm foarte bine resursele pentru a ne atinge obiectivele. Felicitări tuturor!”
Partenerii echipei NRA în 2021 sunt Banca Transilvania, OMV, De Longhi, Joie Baby România, Castrol România și FoodPanda.
Componența echipei NRA în 2021: Simone Tempestini cu Sergiu Itu pe Skoda Fabia R5, Bogdan Marișca cu cei doi copiloți ai lui – Sebastian Itu și Borbély Karoli pe Ford Fiesta R5, Norbert si Francesca Maior cu Citroen DS3, Victor cu Mihai Supuran pe Dacia Sandero, Ciprian Lupu, singurul pilot român în scaun cu rotile cu Andrei Pintilii pe Citroen C2 la clasa 12 și Ioan Mihuț, cu Subaru la clasa 11.
Credit foto Mihai Stetcu, Attila Szabo, Flavius Croitoriu