În sezonul 2017, echipa Napoca Rally Academy a fost reprezentată de șase echipaje, între ele aflându-se și Campionul Național Absolut din sezonul 2016. La finalul stagiunii 2017, bilanțul a fost unul îmbucurător pentru fanii grupării din Cluj-Napoca. În primul rând, în clasamentul rezervat echipelor, NRA a urcat pe cea mai înaltă treaptă a podiumului, datorită unui parcurs susținut, presărat cu rezultate remarcabile.
Probabil cel mai important premiu din automobilismul sportiv din România, cel de Campion Național Absolut la raliu, a fost câștigat în 2017 din echipajul NRA format din Bogdan Marișca și Carmen Poenaru (Ford Fiesta R5). Dacă pentru Carmen a fost o premieră, pentru Bogdan a fost cel de-al doilea trofeu suprem după cel obținut în anul 2005.
„În primul rand, vrem să vă mulțumim tuturor pentru susținere! Pentru toată munca depusă și mai ales pentru toți acei oameni care au făcut acest lucru posibil, este un vis împlinit! Și reprezintă cel mai frumos mod de a le recunoaște efortul și implicarea tuturor acelor oameni speciali din jurul nostru… Parteneri, echipe, oficiali, fani, media, autorități, organizatori, familia. Mulțumim!”, a concluzionat la finalul stagiunii, echipajul Marișca/Poenaru.
Simone Tempestini a avut cel mai încărcat program pentru un sportiv din România în sporturile cu motor, ținta principală fiind etapele de campionat mondial (WRC 2). Chiar și așa, campionul sezoanelor 2015 și 2016 a făcut eforturi pentru a participa la cât mai multe runde din România. Chiar dacă a schimbat de mai multe ori mașina, iar problemele de sănătate ale navigatorului Marc Banca l-au obligat să ia startul în diferite formule de echipaj, Simone a obținut locul 3 la Clasa 2.
„A fost un an lung și frumos! Experiența din WRC 2 îmi va fi de mare folos în carieră. Mi-aș dori ca anul viitor să-i am alături în continuare pe toți cei care mi-au stat aproape și până acum. Le mulțumesc pentru tot suportul acordat! În 2018 îmi doresc să am un an mai bun în România și vizez prima poziție în CNR. Cât despre programul WRC 2, sper să pot face măcar șase etape, iar cu o mașină nouă, mai bună din punct de vedere tehnic, vreau să mă bat pentru primele poziții”, a declarat Simone Tempestini.
Norbert Maior a avut un sezon în care l-a avut alături pentru prima dată pe experimentatul Dorin Pulpea, alături de care a obținut timpi de-a dreptul fantastici pe unele probe speciale la volanul unei Dacia Sandero. Mai multe ghinioane l-au privat de un titlu de campion, dar i-au adus locul 2 atât în clasamentul Cupei Dacia, cât și la Clasa 9 sau în ierarhia juniorilor. În cazul automobilelor cu 2 roți motrice, echipajul Maior/Pulpea a fost al treilea cel mai rapid, într-o companie selectă.
„Am avut un an cu de toate, cu momente plăcute și neplăcute, dar, cel mai important, cu multe aspecte pozitive care nu trebuie să fie umbrite de problemele care ne-au făcut să ratăm prima treaptă a podiumului Cupei Dacia. Sunt fericit cu viteza pe care am avut-o pe probe, chiar dacă aceasta nu s-a reflectat în clasamentul final.” – Norbert Maior și Dorin Pulpea
Florin Tincescu a făcut echipă din nou cu navigatorul Sergiu Sebastian Itu (la bordul unui Mitsubishi Lancer EVO IX), iar cei doi au avut o comportare lăudabilă, cu un parcurs solid. La final, cei doi și-au adjudecat titlul de vice-campioni ai acestei clase, după o luptă frumoasă cu echipajul campion.
„Chiar dacă la începutul sezonului ținta noastră era mai sus, după ghinioanele de la primele etape am fost nevoiți să depunem armele la clasă și să mergem pentru echipă. În 2017 avem cel mai bun rezultat din carieră, iar asta ne face fericiți și mândri că NRA ne-a ales să reprezentăm echipa.” – echipajul Florin Tincescu/Sergiu Itu.
După o pauză în care s-a ocupat de partea logistică a echipei NRA, Vlad Cosma a reușit să revină la start în 2017, îndeplinindu-și un vis mai vechi, anume la volanul unui Subaru Impreza de Clasa 11. El a avut-o alături pe tânăra navigatoare Maria Francesca Maior, nimeni alta decât sora mai mică a lui Norbert Maior.
„Un sezon început târziu și greu, dar încheiat en fanfare. Proiectul era să mergem începând cu Transilvania Rally la bordul unui Subaru custom made, doar că de multe ori socotelile din garaj nu se potrivesc cu cele de pe probe; niște probleme electrice au făcut ca mașina să fie gata doar cu 3 etape înainte de final. Din punct de vedere sportiv, trebuie să remarcăm evoluția Francescăi; prin ambiție, talent și muncă, reușește la doar 16 ani să ducă un ritm de top 5, ceea ce nu e deloc rău pentru cele doar patru curse pe care le are la activ.” – Vlad Cosma și Francesca Maior.
Cel de-al șaselea echipaj care a purtat blazonul Napoca Rally Academy a fost cel format din Mihai Manole și Florin Dorca (Peugeot 208 R2). Ei au dominat autoritar Clasa 7, unde au devenit și Campioni Naționali, având evoluții excelente și în clasamentul vehiculelor cu 2 Roți Motrice.
„A fost un an extraordinar alături de NRA. Urmează un sezon cu multe schimbări, la care lucrăm. Le mulțumim colegilor noștri de echipă pentru susținere, echipei de tehnicieni de la Transilvania Motorsport pentru o mașină impecabilă la fiecare raliu și nu în ultimul rând, staff-ului nostru minunat” – au concluzionat Mihai Manole și Florin Dorca.