Raliul Monte-Carlo a început joi seara cu startul festiv în Principat, urmat de două probe speciale în drum spre Gap, locul unde a fost amplasat parcul de service. O pană de cauciuc l-a costat timp prețios pe Simone Tempestini, care a terminat prima zi a raliului pe poziția a noua. “Așa cum mă așteptam, Raliul Monte-Carlo este unul senzațional. Fiecare kilometru este unic și este o experiență pe care nu ai cum să o înveți în altă parte”, a spus junior NRA, după primii kilometri cu modelul Ford Fiesta R5 în WRC.
Lupta la categoria WRC 2 a fost una extrem de strânsă și în ziua a doua a raliului. Echipajul Napoca Rally Academy a terminat primele două speciale de vineri în top opt, dar o ieșire în decor pe speciala a cincea a pus capăt încercării de a urca în clasament. “Am făcut o greșeală și am ajuns în zăpadă. Chiar dacă au fost spectatori în zonă a durat mult până când am ieșit din zăpadă și a trebuit să ne oprim. Vom continua însă Monte-Carlo în Rally 2”, a spus Simone Tempestini, la revenirea în parcul de service.
Sâmbătă a fost o zi în care lucrurile au mers mai bine și echipajul Napoca Rally Academy a reușit câteva clasări în top șase, cea mai bună performanță fiind locul patru în WRC 2 pe speciala a noua. “A fost o zi incredibilă, cu două treceri pe o specială de peste 50 km în care am avut o evoluție foarte bună. Am venit la Monte-Carlo să adunăm experiență cu modelul Fiesta R5 în WRC 2 și nu cred că există un teren mai bun pentru asta. Am revenit în top 10 și acum mai avem trei probe speciale pentru a termina un raliu fabulos”, a adăugat Simone Tempestini.
Duminică, în ultima zi din Raliul Monte-Carlo mai sunt programate trei probe speciale, inclusiv trecerea pe celebra Col de Turini. Lungimea totală a probelor este de 45,5 km, iar startul pe prima probă se va da la ora 10:08 (ora României).