FB Pixelz

Volanele revin la moda! Concurs auto exclusiv pentru femei!

REGULAMENT

Data : 9 martie 2013

Orele : 11 :30 – 18 :00

Locul : Parcarea Polus Center

Inscrierea si participantii

Inscrierile se fac incepand cu luni 25 februarie 2013 pe adresa de e-mail office@napocarallyacademy.ro in limita a 40 de locuri si la fata locului (Polus Center, sambata 9 martie) pentru completarea locurilor pana la limita maxima de 70 concurente. Participantele care se inscriu pe e-mail trebuie sa mentioneze intervalul orar la care doresc sa concureze: de la 11 :30-14 :00 sau 15:30-18:00 si categoria permisului de conducere.

Pot participa la concurs doar persoanele de gen feminin care detin permis de conducere. Concurentele vor participa in concurs doar cu masina proprie (nu este obligatoriu ca masina sa fie proprietate personala). Doua sau mai multe concurente pot participa cu aceeasi masina. Este obligatoriu ca fiecare participanta sa aiba asupra lor in momentul confirmarii inscrierii : permisul de conducere, actele masinii (certificatul de inmatriculare, RCA si ITP valabile) iar in cazul in care masina nu este proprietate personala, sa completeze o declaratie pe proprie raspundere ca pot utiliza masina la eveniment/competitie.

Participantele vor concura in ordinea inscrierii lor in intervalul orar mentionat de fiecare.

Pentru confirmarea inscrierii facute pe e-mail inainte de 9 martie, dar si pentru cele care doresc sa se inscrie doar in ziua concursului este necesar ca participantele sa fie prezente pentru completarea formularului de inscriere si semnarea declaratiei pe proprie raspundere, dupa cum urmeaza :

Pana la orele 11 :00 – participantele inscrise pentru intervalul orar 11 :30 – 14 :00

Pana la orele 15 :00 – participantele inscrise pentru intervalul orar 15 :30 – 18 :00.

Inscrieri in ziua evenimentului:

– 11:00 – 11:30 – inscrieri ad loco pentru intervalul orar 11:30 – 14:00

– 15:00 – 15:30 – inscrieri ad loco pentru intervalul orar 15:30 – 18:00

Inscrierile din ziua evenimentului se vor face fie in zona de eveniment, fie in incinta Polus Center, la Biroul de Informatii din Piateta Matei Corvin, in functie de conditiile meteorologice.

In momentul confirmarii inscrierii fiecare concurenta va primi numarul de concurs in dublu exemplar care trebuie lipit pe masina pe geamurile laterale spate. Lipsa numerelor de concurs de pe masina duce la descalificarea din concurs.

Neprezentarea in termenele stabilite mai sus atrage dupa sine pierderea locului de concurs.

In functie de timpul disponibil se vor accepta si inscrieri peste numarul de participanti stabiliti.

Concursul

Concursul se desfasoara in intervalul orar 11:30 – 14:00 si 15:30 – 18:00. Intre orele 14:00 – 15:30 vor concura invitatii Napoca Rally Academy.

La orele 11:00 – 11:30 se stabilesc listele de participare si ordinea de start si va avea loc briefing-ul sustinut de instructorii NRA pentru concurentele din intervalul orar 11:30 – 14:00 si respectiv la orele 15:00 – 15:30 pentru concurentele care vor participa de la 15:30 – 18:00. Primele doua concurente vor lua startul la 11:30 si ultimele doua la 18:00.

Proba de concurs consta in parcurgerea contra-cronometru cu masinile proprii a unui traseu special amenajat si delimitat cu jaloane in doua manse de concurs. Astfel fiecare concurent va obtine 2 timpi. In clasamnetul general se va alege timpul cel mai bun din cele doua obtinute.

Punctajul final se va stabili in functie de timpul obtinut si de parcurgerea traseului, astfel: fiecare jalon atins se penalizeaza cu 5 secunde care se adauga la timpul obtinut intre start si sosire.

Scurtarea traseului de concurs si depasirea pragului de 4:00 minute pe traseu duce la descalificarea concurentei.

Fiecare concurenta are obligatia sa fie cu masina la start la ora si momentul anuntate pentru fiecare pereche. Neprezentarea la timpul stabilit la start duce la descalificarea din concurs.

Este obligatorie purtarea centurii de siguranta. Nepurtarea centurii de siguranta in timpul concursului va duce la descalificare.

Castigatori vor fi considerati primii trei cei mai buni timpi obtinuti (inclusiv cu penalizarile) in intervalul orar 11:30 – 18:00.

Premierea

Concurentele castigatoare vor fi premiate la orele 18:00 la locul desfasurarii evenimentului din parcarea Polus Center.

Se acorda cate 3 premii: Locul 1, Locul 2 si Locul 3.

Premiile constau in:

Locul 1: 2 voucher pentru 2 persoane pentru curs de conducere defensiva sustinut de Napoca Rally Academy, cupa si diploma.

Locul 2: 1 voucher pentru 1 persoana pentru curs de conducere defensiva sustinut de Napoca Rally Academy, cupa si diploma.

Locul 3: 1 voucher pentru 1 persoana pentru curs de conducere defensiva sustinut de Napoca Rally Academy, cupa si diploma.

Rezultatele concursului se vor afisa in timp real la cortul NRA in parcarea Polus Center, iar castigatoarele vor fi anuntate telefonic sau in Polus Center inainte de premiere.

Neprezentarea la premiere atrage dupa sine pierderea premiului.

Cursurile de conducere defensiva castigate la acest concurs se vor sustine intr-o singura grupa pana in data de 30 martie 2013 si fiecare castigatoare va fi anuntata in timp util pentru a confirma participarea.

Participantele vor primi cadouri de participare din partea Polus Center in limita a 100 pachete produse cosmetice.

Concurentele care se vor inscrie suplimentar in limita timpului disponibil, peste numarul de locuri stabilit anterior, nu vor primi cadouri de participare.

Organizatorii isi rezerva dreptul de a refuza inscrierea sau de a exclude din concurs concurentele care nu respecta regulamentul si/sau indicatiile instructorilor.

Cluj-Napoca, 20 februarie 2013

 

PLAN ORAR

9 martie 2013

10:30 – 11:00 – confirmarea inscrierilor de pe email

11:00 – 11:30 – inscrieri noi; briefing/demo participante

11:30 – 14:00 – concurs

13:30 -14:00 – sosire si confirmare locuri invitate NRA; briefing/demo invitate

14:00 – 15:30 – concurs invitate

14:30 – 15:00 – confirmarea inscrierilor de pe email

15:00 – 15:30 – inscrieri noi; briefing/demo participante

15:30 – 18:00 – concurs

18:00 – premierea

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest