FB Pixelz

Napoca Rally Academy la startul unui nou sezon

Echipajele Napoca Rally Academy au plecat marti, 5 aprilie, spre Brasov, unde vor participa vineri si sambata, 8 si 9 aprilie, la Tess Rally, prima etapa a Campionatului National de Raliuri “Dunlop” in 2011.

Echipajele Napoca Rally Academy au plecat marti, 5 aprilie, spre Brasov, unde vor participa vineri si sambata, 8 si 9 aprilie, la Tess Rally, prima etapa a Campionatului National de Raliuri “Dunlop” in 2011. Obiectivele pentru aceasta etapa si pentru intregul sezon au fost facute publice in conferinta de presa dinaintea plecarii.  Pentru team-ul clujean nici  intentiile si nici datele probemei nu difera foarte mult fata de anii trecuti: “Napoca Rally Academy se aliniaza la start, ca de fiecare data, cu dorinta de a obtine maximum posibil. Dar Jack Daniel’s Rally Team conduce deja cu 2-0. Speram ca anul acesta sa fim noi cei care se bucura la final si sa reducem din acest scor. Cunoscandu-ne si respectandu-ne adversarul, suntem insa constienti ca va fi foarte foarte greu,  asa incat va trebui ca fiecare dintre noi sa faca tot ce-i sta in putinta pentru a atinge acest obiectiv”, a declarat Tempesta. Liderul Napoca Rally Academy a anuntat si parteneriatul dintre team-ul clujean si NOKIA: “Sunt bucuros sa va anunt ca am adus anul acesta alaturi de noi un brand foarte important, unul dintre cele mai importante din lume: NOKIA.  Compania finlandeza va sustine Napoca Rally Academy ceea ce ne da un plus de incredere si de siguranta, absolut necesare atingerii obiectivelor. Speram ca, in saptamanile viitoare, acestui brand important sa se alature si altele care sa sustina echipa noastra”, a mai dezvaluit Tempesta.

Nici in ceea ce priveste echipajul Tempesta/Dorin Pulpea, lucrurile nu s-au schimbat fundamental, masina cu care se va alinia vineri la startul Tess Rally, dar si la celelalte opt etape ale Campionatului National de Raliuri, fiind tot cea de anul trecut. Cei doi isi propun insa o noua abordare:  “Concuram tot Peugeot  S 2000 , desi la finalul lui 2010 cochetam cu gandul sa folosim o alta masina in campionatul intern. Apoi a fost Monte Carlo, au venit un nou up-grade pentru Peugeot si suntem siguri ca masina noastra este potrivita, nu mai vrem sa vorbim anul acesta despre diferente intre masini. Vom avea insa o alta abordare, mult mai agresiva in sezonul 2011. Ideea e sa mergem la maxim si tragem linie la finalul anului”, a spus Tempesta.

In schimb, Bogdan Marisca si Sebastian Itu nu pot spune deocamdata nimic despre sezonul 2011, discutiile cu partenerii nefiind  inca finalizate. “Pentru noi, lucrurile sunt, deocamdata, incerte, startul la Tess Rally ramane sub semnul intrebarii.  Vom vedea in zilele urmatoare, putine cate au ramas, daca vom reusi sa ne rezolvam problemele si sa luam startul la Brasov”, a declarat, scurt, Bogdan Marisca.

Schimbari fundamentale au avut de anuntat Danny Ungur si Tony Avram: ocupantii ultimei trepte a podiumului grupei  A in 2010, cu un Citroen C2R2, revin in 2011 la o masina cu tractiune integrala: un Subaru WRX STi N15, cu care vor concura la clasa 19 (fosta grupa K):  “Revin cu bucurie la Subaru, o masina cu care ne propunem sa castigam grupa K. De fapt, vrem sa castigam fiecare etapa, chiar daca suntem constienti ca ne asteapta noua etape grele. Pe langa asta,  ne dorim sa mergem cat de tare putem si sa facem spectacol anul acesta”, a si-a anuntat Danny intentiile.

Echipajul Vlad Cosma/Florin Dorca, ramane la grupa A  (clasa 6)  si la Citroen C2R2, doar ca masina a beneficiat de un up-grade facut de Transilvania MotorSport. “Obiectivul nostru este sa mergem foarte tare! Am scapat de un adversar puternic dar a venit altul: Alex Filip cu o masina similara cu cea care a batut grupa A anul trecut. Plus cei trei concurenti straini: doi bulgari si un maghiar. Asta nu face decat sa ne motiveze si mai tare si speram sa ne impunem pana la finalul campionatului in clasamentul masinilor cu doua roti motrice si in clasa 6”, a declarat Vlad.

In sezonul 2011, cei doi juniori ai Napoca Rally Academy, Simone Tempestini si Florin Tincescu, fac marele pas spre Campionatul National de Raliuri, chiar daca nu au inca varsta pentru a obtine permisul de conducere. Amandoi vor concura la Cupa Dacia, avand alaturi copiloti experimentati. “Ne bucuram sa-I avem alaturi de noi pe cei doi juniori, asta cred ca este cea mai interesanta stire pe care o anunta Napoca Rally Academy. Ne bucuram si ca anul acesta Cupa Dacia – prima treapta pentru marea performanta in raliurile din Romania-  se bucura, se pare, de un success mai mare decat in anii trecuti si de o participare mai numeroasa. Acesta este un lucru bun pentru viitorul motorsportului romanesc, viitor din care fac parte si juniorii nostri”, a declarat liderul Napoca Rally Academy, Tempesta.

Desi nu a implinit inca 17 ani, Simone Tempestini nu isi face acum debutul absolut in Campionatul National de Raliuri “Dunlop”. El a participat in 2010 la Raliul Aradului, tot la volanul unei Dacii Logan si avandu-l in dreapta tot pe experimentatul Lucio Baggio – copilotul actual al pilotului italain de top Piero Longhi si fostul navigator al lui Tempesta – alaturi de care va concura si in 2011. “Obiectivul meu principal anul acesta este sa parcurg cat mai multi kilometri cu masina si pentru asta trebuie sa fiu atent si precaut. Stiu insa ca nu ajunge, trebuie sa am si noroc. La Brasov imi doresc doar sa termin raliul si sa acumulez cat mai multa experienta alaturi de Lucio, care nu-mi este doar copilot ci si profesor. Vreau sa reusesc sa fac dictarea cat mai bine si, daca voi face vreo eroare, sper sa pot invata din ea. Sunt mandru ca fac parte din Napoca Rally Academy si, pe langa bucuria de a concura alaturi de tatal meu, cred ca am foarte multe de invatat de la toti ceilalti coechipieri”, a declarat, entuziast, Simone.

Pentru Florin Tincescu,  debutul in Campionatul National de Raliuri “Dunlop” , alaturi de copilotul sau Danut Hatigan, reprezinta cel mai frumos cadou de ziua lui. Pentru ca vineri, 8 aprilie, cand va lua startul in proba super-speciala din centrul Brasovului, campionul national en-titre la Rallycross va implini 18 ani. “Cel mai frumos cadou ar fi, pentru mine, o evolutie buna la super-speciala si, in ultima instanta, sa termin raliul. Sunt foarte onorat de apartenenta mea la Napoca Rally Academy si ii sunt recunoscator lui Tempesta pentru acest lucru. Am la dispozitie o Dacia Logan proaspat construita, cu care imi propun in acest an sa parcurg cat mai multi kilometri si sa acumulez cat mai multa experienta in campionatul mare, alaturi de Danut Hatigan”, a spus, la randul sau Florin Tincescu.

Va vom tine la current cu evolutia echipajelor Napoca Rally Academy la Tess Rally 2011.

Andi Hutanu – ofiter de presa Napoca Rally Academy.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest